A A+
Cu toata increderea
Simbol Craciun

Suport Daune

ASISTENTA DAUNE:

  • Tel. 021.224.01.01 – timp de asteptare de maxim 30 secunde. 
Program: ora 8:00–18:00, de Luni pana Vineri.
  • Email: asistenta@omniasig.ro 
Puteti obtine informatii actualizate cu privire la stadiul dosarului de dauna. Pentru a contacta serviciul de daune din cadrul fiecarei sucursale a OMNIASIG, va rugam sa accesati lista unitatilor teritoriale.


Dupa deschiderea dosarului de dauna:

Asiguratul va solicita inspectorului de dauna care a intocmit nota de constatare lista unitatilor reparatoare cu care OMNIASIG are incheiate conventii de decontare directa (plata despagubirii se face direct de catre OMNIASIG la unitatea respectiva, iar autovehiculul reparat se ridica de client pe baza acceptului de plata).

Dupa finalizarea reparatiei se vor depune la OMNIASIG urmatoarele:

  • Cererea de despagubire; 
  • Factura de reparatie; 
  • Devizul de reparatie; 
  • Documentele solicitate prin nota de constatare.

Pentru unitatile reparatoare cu care OMNIASIG are incheiate conventii de decontare directa, eliberarea autovehiculului din service se face pe baza “acceptului de plata” (decontarea se face direct intre service si OMNIASIG, asiguratul nu este nevoit sa plateasca el contravaloarea reparatiei).

Pentru urgentarea primirii acceptului de plata sau pentru ca momentul eliberarii autovehiculului sa coincida cu momentul finalizarii reparatiei, va rugam sa solicitati unitatii reparatoare devizul final de reparatie cu minim 2 zile inainte de incheierea reparatiei.


IMPORTANT!
Dupa finalizarea oricarei daune (indiferent de numarul de daune inregistrate de un autovehicul), asiguratul nu are obligatia nici unei plati suplimentare (reintregirea sumei asigurate), suma asigurata ramanand cea de la incheierea politei de asigurare.