A A+
Cu toata increderea
Simbol Craciun

1. AVIZAREA DAUNELOR

Avizarea daunelor se face prin intermediul Call Center-ului cu program NON STOP, la urmatoarele numere de telefon:

  •  021.9669
  • 004.021.777.9669 pentru apeluri efectuate din strainatate.

(Apelurile catre numarul scurt 021.9669 sunt taxate conform tarifelor in vigoare).

Mentionam ca in afara intervalelor

-          Luni–Sambata: 07:00–22:00

-          Duminica: 09:00–17:30

apelurile sunt preluate de catre un operator extern, iar pentru deschiderea dosarului de dauna si programarea pentru constatare, asiguratii vor fi contactati in dimineata urmatoare pentru solutionarea cererii.

Avizarea daunei se face imediat dupa producerea daunei sau imediat ce ati luat la cunostinta de producerea acesteia, numai prin telefon, la numerele de telefon de mai sus. Avizarea daunei trebuie facuta imediat, chiar daca constatarea daunei doriti sa o efectuati in alta zi.

Avizarea daunei presupune furnizarea INFORMATIILOR despre eveniment:

  • Datele de identificare si de contact ale persoanelor implicate in eveniment, in special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atat cel asigurat, cat si cel pagubit – daca este cazul;
  • Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului si momentul producerii acestuia – data, ora;
  • Datele de identificare ale autovehiculelor implicate in eveniment;
  • Detalii privind locatia si starea vehiculului avariat (daca este sau nu deplasabil);
  • Locul unde se doreste fectuarea constatarii.

 

Informatiile de mai sus sunt usor de furnizat daca aveti la indemana, cel putin, urmatoarele documente:

  • Polita de asigurare;
  • Cartea dumneavoastra de identitate;
  • Cartea de identitate/certificatul de inmatriculare al autovehiculului avariat;
  • Permisul de conducere al persoanei care a condus autovehiculul avariat;
  • Documentele eliberate de autoritati (politie/pompieri/s.a.) sau constatul amiabil, dupa caz;
  • Alte documente in functie de evenimentul produs.

Documentele de mai sus, reprezinta o enumerare a informatiilor pe care este util sa le aveti la indemana pentru avizarea daunei si nu reprezinta documentele necesare pentru solutionarea daunei.

Dupa furnizarea acestor date veti primi numarul de programare la constatare  care trebuie retinut si trebuie prezentat la punctul de constatare; totodata, veti primi toate informatiile necesare pentru efectuarea constatarii daunei.

2. CONSTATAREA DAUNELOR

Acte necesare pentru daune CASCO:

Asiguratii CASCO se vor prezenta la sediile sucursalelor OMNIASIG din tara sau in Bucuresti la Centrele de Daune, cu urmatoarele acte:

  • Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului;
  • Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan in timpul producerii evenimentului;
  • Certificat de inmatriculare al masinii avariate;
  • Copie a politei CASCO sau cunoasterea numarului si seriei politei;
  • Procesul verbal, Anexa 2 sau orice alt act emis de politie din care sa reiasa cum si cand s-a intamplat evenimentul si, daca este cazul, cine este vinovat de producerea daunei; aceste acte trebuie prezentate in original;
  • Imputernicire de la firma, in cazul in care masina este in proprietatea unei firme;
  • Procura notariala in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare;
  • Imputernicire de la firma de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei firmei de leasing.

Actele mentionate mai sus  reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna. Inspectorii de dauna OMNIASIG pot solicita, de la caz la caz, dupa efectuarea constatarii, alte documente in functie de evenimentul produs.

3. ASISTENTA RUTIERA

Politele Casco de la OMNIASIG includ un avantaj foarte important: ASISTENTA RUTIERA.Aceasta facilitate te asigura ca, in situatia in care apare un incident si nu mai poti continua calatoria cu masina, un specialist iti va acorda asistenta. Prin ASISTENTA RUTIERA, in functie de varianta de abonament aleasa, beneficiezi de urmatoarele servicii:

  • Asistenta la locul producerii evenimentului asigurat(depanare);
  • Tractarea masinii;
  • Transportul tau, al pasagerilor si al bagajelor voastre la destinatia initiala, sau  la domiciliu/sediu;
  • Cazarea ta si a pasagerilor la hotel;
  • Transportul in regim TAXI;
  • Inlocuirea temporara a autovehiculului.

Serviciul de ASISTENTA RUTIERA poate fi solicitat apeland urmatoarele numere de call center, disponibile non-stop:

  •  021.9669;
  • 004.021.777.9669  (pentru apeluri din strainatate)

4. SUPORT DAUNE

ASISTENTA DAUNE:

  • Tel. 021.224.01.01 – timp de asteptare de maxim 30 secunde.
  • Program: ora 8:00–18:00, de Luni pana Vineri.
  • Email: asistenta@omniasig.ro

Puteti obtine informatii actualizate cu privire la stadiul dosarului de dauna.

Pentru a contacta serviciul de daune din cadrul fiecarei sucursale a OMNIASIG, va rugam sa accesati lista unitatilor teritoriale disponibila


Dupa deschiderea dosarului:
Asiguratul va solicita inspectorului de dauna care a intocmit nota de constatare lista unitatilor reparatoare cu care OMNIASIG are incheiate conventii de decontare directa (plata despagubirii se face direct de catre OMNIASIG la unitatea respectiva, iar autovehiculul reparat se ridica de client pe baza acceptului de plata).
Dupa finalizarea reparatiei se vor depune la OMNIASIG urmatoarele:

  •       Cererea de despagubire;
  •       Factura de reparatie;
  •       Devizul de reparatie;
  •       Documentele solicitate prin nota de constatare.

Pentru unitatile reparatoare cu care OMNIASIG are incheiate conventii de decontare directa, eliberarea autovehiculului din service se face pe baza “acceptului de plata” (decontarea se face direct intre service si OMNIASIG, asiguratul nu este nevoit sa plateasca el contravaloarea reparatiei).

Pentru urgentarea primirii acceptului de plata sau pentru ca momentul eliberarii autovehiculului sa coincida cu momentul finalizarii reparatiei, va rugam sa solicitati unitatii reparatoare devizul final de reparatie cu minim 2 zile inainte de incheierea reparatiei.

IMPORTANT!
Dupa finalizarea oricarei daune (indiferent de numarul de daune inregistrate de un autovehicul), asiguratul nu are obligatia nici unei plati suplimentare (reintregirea sumei asigurate), suma asigurata ramanand cea de la incheierea politei de asigurare.