A A+

Pasi de urmat in caz de dauna

Avizarea daunelor se face prin intermediul Call Center-ului cu program NON STOP, 24 ore pe zi, 365 zile pe an, inclusiv SAMBATA si DUMINICA, la numarul de apel 021.9669 si la numarul 004.021.601.15.99 pentru apeluri efectuate din strainatate. (Tarifele convorbirilor catre numarul scurt 021.9669 se aplica conform tarifelor Telekom in vigoare. Detalii pe www.Telekom.ro/personal/asistenta/)

Avizarea daunei se face imediat dupa producerea daunei sau imediat ce ati luat la cunostinta de producerea acesteia, numai prin telefon, la numarul de mai sus. Avizarea daunei trebuie facuta imediat, chiar daca constatarea daunei doriti sa o efectuati in alta zi.

Avizarea daunei presupune furnizarea informatiilor despre eveniment:

  • Datele de identificare si de contact ale persoanelor implicate in eveniment, in special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atat ce asigurat, cat si cel pagubit – daca este cazul;
  • Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul, inclusuv detalii despre locul evenimentului si momentul producerii acesuia – data, ora;
  • Datele de identificare ale autovehiculelor implicate in eveniment;
  • Detalii privind locatia si starea vehiculului avariat (daca este sau nu deplasabil);
  • Locul unde doresti efectuarea constatarii.

Informatiile de mai sus sunt usor de furnizat daca aveti la indemana, cel putin, urmatoarele documente:

  • polita de asigurare,
  • cartea de identitate a dumneavoastra,
  • cartea de identitate/certificatul de inmatriculere al autovehiculului avariat,
  • permisul de conducere al persoanei care a condus autovehiculul avariat,
  • documentele eliberate de autoritati (politie/pompieri/s.a.) sau constatul amiabil, dupa caz,
  • alte documente in furnctie de evenimentul produs.

Documentele de mai sus, reprezinta o enumerare a documentelor ce este util sa le aveti la indemna pentru avizarea daunei si nu reprezinta documentele necesare pentru solutionarea daunei.

Dupa furnizarea acestor date veti primi numarul de dosar care trebuie retinut si trebuie prezentat la punctul de constatare, totodata veti primi toate informatiile necesare pentru efectuarea constatarii daunei.

Acte daune CASCO

Asiguratii CASCO se vor prezenta la sediile sucursalelor OMNIASIG din tara sau pentru Bucuresti la Centrul de Daune, cu urmatoarele acte :

  • Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului ;
  • Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan in timpul producerii evenimentului
  • Certificat de inmatriculare al masinii avariate
  • Copie a politei CASCO sau cunoasterea numarului si seriei politei de asigurare.
  • Proces verbal, Anexa 2 sau orice alt act emis de politie din care sa reiasa cum si cand s-a intamplat evenimentul si - daca este cazul - cine este vinovat de producerea daunei; aceste acte trebuie prezentate in original
  • Imputernicire de la firma in cazul in care masina este in proprietatea unei firme ;
  • Procura notariala in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare ;
  • Imputernicire de la firma de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei firmei de leasing.

* Actele mentionate pe acest site reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna ; inspectorii de dauna OMNIASIG pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatarii.

Dupa deschidere dosar

  • Clientul va solicita inspectorului de dauna care a intocmit nota de constatare lista unitatilor reparatoare cu care OMNIASIG are incheiate conventii de decontare directa ( plata despagubirii se face direct de catre OMNIASIG la unitatea respectiva iar autovehiculul reparat se ridica de client pe baza de accept de plata ).
  • Pana la finalizarea reparatiei se depun la OMNIASIG cererea de despagubire, factura de reparatie, devizul de reparatie precum si documentele solicitate prin nota de constatare. Pentru unitatile reparatoare cu care OMNIASIG are incheiate conventii de decontare directa eliberarea autovehiculului din service se face pe baza de “accept de plata” (decontarea se face direct intre service si OMNIASIG, clientul nu este nevoit sa plateasca contravaloarea reparatiei) . Pentru urgentarea primirii acceptului de plata sau pentru ca momentul eliberarii autovehiculului sa coincida cu momentul finalizarii reparatiei, va rugam solicitati unitatii reparatoare devizul final de reparatie cu minim 2 zile inainte de incheierea reparatiei

! Dupa finalizarea oricarei daune (indiferent de numarul de daune inregistrate de un autovehicul) asiguratul nu are obligatia nici unei plati suplimentare (reintregirea sumei asigurate), suma asigurata ramanand cea de la incheirerea politei de asigurare.

Pentru asistenta in caz de dauna puteti apela numerele de telefon 021.224.01.01 sau 021.224.51.05 sau adresa de e-mail asistenta@omniasig.ro, pentru Bucuresti.

Pentru a contacta serviciul de daune din cadrul fiecarei sucursale a OMNIASIG accesati lista unitatilor teritoriale.


Tarifele convorbirilor catre numarul scurt 021.9669 se aplica conform tarifelor Telekom in vigoare.

Detalii pe www.Telekom.ro