A A+
Cu toata increderea
Simbol Craciun

Avizarea Daunelor

Avizarea se face prin intermediul CALLCENTER-ului cu program NON-STOP, la urmatorul numar de telefon:

  • +4 021.201.90.31/30 - primul apel este GRATUIT (se va deconta de catre OMNIASIG VIG)

Avizarea daunei presupune furnizarea informatiilor despre eveniment:

  • Datele de identificare si de contact ale persoanelor implicate in eveniment, in special ale celei care face avizarea si ale persoanei asigurate;
  • Datele mentionate in polita de asigurare: seria si numarul acesteia, perioada de valabilitate, zona geografica, etc.
  • Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului si momentul producerii acestuia – data, ora;

Informatiile de mai sus sunt usor de furnizat daca aveti la indemana, cel putin, urmatoarele documente:

  • Polita de asigurare medicala de calatorie in strainatate MEDICAS
  • Polita de asigurare privind riscul de anulare a contractului de comercializare a pachetului de sercivii turistice / Polita de asigurare privind riscul de anulare a biletului de avion-STORNO;
  • Cartea dumneavoastra de identitate (daca persoana care avizeaza dauna difera de persoana asigurata);
  • Cartea de identitate a persoanei asigurate
  • Alte documente in functie de evenimentul produs.

Documentele de mai sus, reprezinta o enumerare a informatiilor pe care este util sa le aveti la indemna pentru avizarea daunei si nu reprezinta documentele necesare pentru solutionarea daunei.