A A+
Cu toata increderea
Simbol Craciun

Serviciul de asistenta tehnica la locuinta asigurata

Serviciul de asistenta tehnica la domiciliu acopera contravaloarea serviciilor acordate prin intermediul societatii de asistenta si a materialelor / pieselor de schimb necesare, ca urmare a aparitiei evenimentelor acoperite.

Evenimentele acoperite prin serviciul de asistenta tehnica la locuinta asigurata, disponibil in cele 2 planuri GOLD si VIP, sunt dintre cele mai des intalnite:

  1. Plan GOLD:
    Evenimentele acoperite pot fi generate de urmatoarele cauze:
    • Avarii la instalatiile de apa si canalizare (ex: spargerea conductelor de apa, infundarea conductelor de apa)
    • Avarii la instalatia electrica;
    • Avarii la instalatia de incalzire (centrala termica, calorifere, conducte);
    • Avarierea acoperisului locuintei cladirii asigurate;
    • Avarierea usilor exterioare (inclusiv blocarea) si a tamplariei / geamurilor;
    • Avarii la instalatia de gaze (inclusiv la conducte de transport sau aparate de consum);
    • Deteriorarea, furtul, pierderea sau uitarea in interiorul locuintei a cheilor de acces.
  2. Plan VIP:
    • In plus fata de planul GOLD sunt despagubite costurile reparatiilor de repunere a locului in situatia anterioara producerii evenimentului acoperit, in cazul in care au fost necesare, in scopul efectuarii interventiei, spargerea zidului si/sau alta actiune similara pentru a identifica si ajunge la sursa cauzatoare de prejudicii.

Serviciile de interventie de urgenta sunt organizate pe baza notificarii telefonice de catre Asigurat la Centrul de Urgenta, la numarul de telefon 021.9765, apelabil 24 de ore din 24.