A A+

Avizarea Daunelor

Avizarea se face prin intermediul CALLCENTER-ului cu program NON-STOP, la urmatoarele numere de telefon:

  • 021.9669

  • +4 021.777.9669 - pentru apeluri efectuate din strainatate.

Mentionam ca in afara intervalelor:

  • Luni–Sambata: 08:00–20:00
  • Duminica: 09:00–17:30 
apelurile sunt preluate de catre un operator extern, iar pentru deschiderea dosarului de dauna, solicitantii vor fi contactati in dimineata urmatoare pentru solutionarea cererii.

Avizarea daunei necesita furnizarea informatiilor despre eveniment:


  • Datele de identificare si de contact ale persoanelor implicate in eveniment (adresa e-mail, numar de telefon si adresa de domiciliu completa), in special ale celei care a suferit vatamari corporale, ale celei care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atat cel asigurat, cat si cel pagubit – daca este cazul;
  • Datele de identificare ale autovehiculelor implicate in eveniment;
  • Datele mentionate in polita de asigurare RCA a vinovatului de producerea accidentului: seria si numarul acesteia, perioada de valabilitate, etc.;
  • Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului si momentul producerii acestuia – data, ora.


Informatiile de mai sus sunt usor de furnizat daca aveti la indemana, cel putin, urmatoarele documente:


  • Polita de asigurare
  • Cartea de identitate a persoanei pagubite;
  • Documentele eliberate de autoritati (politie/parchet);
  • Seria si nr. politei de asigurare RCA- persoana vinovata de producerea accidentului;
  • Alte documente in functie de evenimentul produs.


* Documentele de mai sus, reprezinta o enumerare a informatiilor pe care este util sa le aveti la indemna pentru avizarea daunei si nu reprezinta documentele necesare pentru solutionarea daunei.