A A+

ANUNT IMPORTANT!

Ne preocupă timpul, confortul tău și sănătatea ta, astfel că în această perioadă am luat toate măsurile necesare pentru a-ți asigura accesul la cât mai multe servicii digitale, de la distanță.

Astfel, pentru realizarea de la distanță a serviciilor de daune, puteți apela Call Center-ul OMNIASIG, 021.9669. Acesta este disponibil în intervalul orar 08:00-20:00 (Luni-Vineri) și 09:00-17:30 (Sâmbătă-Duminică) sau puteți utiliza mijloacele digitale puse la dispoziție de OMNIASIG:

  • Deschiderea unui dosar de daună ONLINE pentru Casco, RCA și Bunuri, direct pe website-ul nostru, www.omniasig.ro;
  • Constatarea video a unei daune – puteți discuta cu operatorul de la call-center despre această posibilitate;
  • Dosarul electronic de daună – puteți discuta cu operatorul de la call-center despre această posibilitate.

În procesul de instrumentare a dosarelor de daună ce necesită documente în format fizic, vă rugăm să utilizați exclusiv modalitatea de transmitere a acestora prin intermediul serviciilor poștale/curierat la sediul nostru din București, str. Macul Roșu, nr. 1-3, sector 1.

Totodată, în eventualitatea în care aveți neapărat nevoie să vizitați o sucursală OMNIASIG în perioada următoare:

  • Vă asigurăm că unitățile din țară sunt sterilizate și dezinfectate conform unui grafic prestabilit;
  • Colegii noștri sunt informați și respectă normele de igienă corespunzătoare;
  • Clienții pot folosi dispozitive cu dezinfectant puse la dispoziție în locațiile OMNIASIG.

Totodată, în această perioadă, susținem utilizarea a cât mai multor mijloace electronice de plată, în locul celor ce presupun plăți cash.

Vă mulțumim pentru încredere!