Avizarea Daunelor
Avizarea se face prin intermediul CALLCENTER-ului cu program NON-STOP, la urmatorul numar de telefon:
- +4 021.201.90.31/30 - primul apel este GRATUIT (se va deconta de catre OMNIASIG VIG)
Avizarea daunei presupune furnizarea informatiilor despre eveniment:
- Datele de identificare si de contact ale persoanelor implicate in eveniment, in special ale celei care face avizarea si ale persoanei asigurate;
- Datele mentionate in polita de asigurare: seria si numarul acesteia, perioada de
valabilitate, zona geografica, etc.
- Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului si momentul producerii acestuia – data, ora;
Informatiile de mai sus sunt usor de furnizat daca aveti la indemana, cel putin, urmatoarele documente:
- Polita de asigurare medicala de calatorie in strainatate MEDICAS
- Polita de asigurare privind riscul de anulare a contractului de comercializare a pachetului de sercivii turistice / Polita de asigurare privind riscul de anulare a biletului de avion-STORNO;
- Cartea dumneavoastra de identitate (daca persoana care avizeaza dauna difera de persoana asigurata);
- Cartea de identitate a persoanei asigurate
- Alte documente in functie de evenimentul produs.
Documentele de mai sus, reprezinta o enumerare a informatiilor pe care este util sa le aveti la indemna pentru avizarea daunei si nu reprezinta documentele necesare pentru solutionarea daunei.
Constatarea Daunelor
Acte necesare pentru instrumentarea dosarului de dauna de tip MEDICAS - asigurarea de calatorie in strainatate
- Declaratie (tipizat Omniasig), completata detaliat cu privire la eveniment si semnata de catre asigurat;(in original)
- Acord de prelucrare date (tipizat Omniasig), semnat de catre asigurat;(in original)
- Copie Asigurare, chitante plata;
- Copie CI persoana pagubita;
- Documente medicale (facturi, chitante, bf in original; raport medical/certificat medical, bilete de iesire din spital, foaia de observatii, radiografii, etc.);
- Copie fisa medicala de la medicul de familie in caz de imbolnavire;
- Acte intocmite de organele abilitate (politie, parchet, spital etc) in caz de accident;
- Formular de exonerare sau orice alte documente necesare, dupa caz.
*Traducerea documentelor care insotesc cererea de indemnizare intr-una din limbile romana sau engleza, este in sarcina Asiguratului.
**Documentele de mai sus sunt cu caracter general, de la caz la caz, pot fi solicitate si alte documente in masura in care vor fi necesare pentru instrumentarea dosarului de dauna.
Acte necesare pentru instrumentarea dosarului de dauna de tip STORNO
- Formular privind descrierea evenimentului – tipizat Omniasig- completat de asigurat (original);
- Copie act identitate Asigurat;
- Contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice/bilet avion;
- Documente plata contract pachet servicii turistice(original) /bilet avion;
- Dovada notificarii agentiei de turism;
- Documente prin care s-au solicitat/primit de la agentia de turism sume recuperabile in caz de retragere;
- Documente din care rezulta ca rezervarile pachetului au fost anulate, fara a beneficia nimeni de acestea;
- Copie polita storno;
- Document plata polita storno;
- Notificare asigurator;
- In caz de boala sau accident, documentele emise de o institutie medicala autorizată de Ministerul de resort in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la data constatarii evenimentului (boala grava, accident etc.), in care sa se specifice clar faptul ca Asiguratul nu poate beneficia de serviciile turistice din Pachet din cauza bolii / urmarilor accidentului si confirmarea medicului de familie;
- Document din care sa rezulte gradul de rudenie dintre Asigurat si persoana afectata de evenimentul asigurat.
*Documentele de mai sus sunt cu caracter general, de la caz la caz, pot fi solicitate si alte documente in masura in care vor fi necesare pentru instrumentarea dosarului de dauna.
Suport in caz de accident!
In cazul in care ti se intâmpla un eveniment neplacut, OMNIASIG iti ofera asistenta permanenta. Trebuie doar sa suni la numarul de telefon +4.021.201.90.31 numarul de call center inscris pe polita si, prin intermediul societatii de asistenta, iti oferim suport pentru:
- Programarea la un medic specialist agreat; spitalizarea si/sau repatrierea asiguratului sau intoarcerea in România a copiilor minori; furnizarea unor garantii de plata a serviciilor spitalicesti;
- Recuperarea bagajelor intârziate; inlocuirea documentelor pierdute / furate, inclusiv indicatii / recomandari privind birourile / oficiile competente.
Mai multe detalii despre acest serviciu le gasiti, Aici.