OMNIASIG implementează un plan bine structurat și asigură continuitatea activității în contextul pandemiei COVID-19

În contextul pandemiei COVID–19 (Coronavirus), OMNIASIG Vienna Insurance Group acționează responsabil și solidar în gestionarea situației actuale. Astfel, compania a luat toate măsurile de prevenție necesare și implementează un plan bine structurat atât la nivel intern, cât și în relația cu clienții și partenerii, pentru a asigura continuitatea activității în condiții optime.

În vederea asigurării continuității activității companiei și pentru a putea răspunde prompt și eficient clienților și partenerilor în următoarea perioadă, OMNIASIG pune la dispoziția acestora o serie de instrumente care permit parcurgerea cu succes a tuturor serviciilor, de acasă:

  • Încheierea sau reînnoirea unei polițe se poate realiza prin telefon și e-mail, inclusiv prin mijloace electronice;
  • Inspecția de risc aferentă încheierii unei polițe Casco poate fi realizată de la distanță, cu ajutorul unui telefon de tip smartphone, în doar câteva minute, fără a fi necesară deplasarea la o locație anume;
  • Pentru realizarea de la distanță a serviciilor de DAUNE, asigurații și păgubiții pot apela Call Center-ul OMNIASIG la 021.9669 sau pot utiliza mijloacele digitale, disponibile pe website-ul www.omniasig.ro. Accesând serviciile de daune de pe website și beneficiind de asistență din partea unui reprezentant OMNIASIG, aceștia pot deschide și instrumenta un dosar de daună ONLINE pentru Casco, RCA și Bunuri.

„În astfel de momente dificile pentru noi toți, trebuie să răspundem pozitiv recomandărilor autorităților privind prevenirea răspândirii virusului COVID-19. Protecția personalului, a clienților și partenerilor noștri este prioritară. De aceea, OMNIASIG a luat toate măsurile de prevenție necesare pentru a asigura continuitatea activității într-un mediu optim și cât mai sigur.”

Mihai Tecău, Președinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group

OMNIASIG Vienna Insurance Group plasează pe primul loc protecția angajaților, a clienților și partenerilor săi. De aceea, compania a dezvoltat un plan bine structurat prin care să se asigure de bunăstarea acestora.

La nivel intern, planul include o serie de măsuri clare, dintre care amintim:

  • stabilirea unor programe de lucru individualizate;
  • pentru pozițiile ale căror atribuții de serviciu nu presupun prezență fizică obligatorie la locul de muncă, OMNIASIG a oferit posibilitatea de a lucra de acasă;
  • informarea angajaților cu privire la prevenirea contaminării și punerea la dispoziția
  • întregului personal de dispozitive de dezinfectare;
  • amânarea deplasărilor în interes de serviciu dacă acestea nu sunt necesare în mod imperativ sau înlocuirea lor prin utilizarea email-ului și a teleconferințelor, pentru a
  • reduce contactele fizice;
  • monitorizarea constantă a stării de sănătate a angajaților și informarea frecventă cu privire la normele de igienă necesare.

În ceea ce privește relația cu publicul care vizitează unitățile OMNIASIG, compania asigură că:

  • Unitățile sunt dezinfectate conform unui grafic prestabilit;
  • Personalul este informat și respectă normele de igienă corespunzătoare;
  • Clienții pot folosi dispozitive cu dezinfectant puse la dispoziție în locațiile OMNIASIG.

Compania recomandă în această perioadă utilizarea a cât mai multor mijloace electronice de plată, în locul celor ce presupun plăți în numerar.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este o societate administrată în sistem dualist, a cărei conducere este asigurată de Directorat, sub supravegherea și coordonarea Consiliului de Supraveghere. Compania are un portofoliu de peste 100 produse şi o reţea teritorială extinsă.

Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) este principalul expert pe piața asigurărilor în Austria precum şi în Europa Centrală şi de Est. Grupul cu o tradiţie îndelungată, branduri puternice şi o relaţie apropiată cu clienţii esteformat din aproximativ 50 de companii din 30 de ţări. Cei peste 25.000 de angajaţi ai Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) au grijă de nevoile de zi cu zi ale peste 22 de milioane de clienți. Acțiunile VIG sunt cotate pe Bursa de Valori din Viena din 1994 și beneficiază de un rating A+ cu perspectivă stabilă din partea reputatei agenții internaționale de rating Standard & Poor's. Acesta este cel mai bun rating al unei companii din indicele ATX, principalul indice al Bursei de Valori din Viena. Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) colaborează îndeaproape cu Erste Group, cea mai mare bancă de retail din Europa Centrală și de Est.

OMNIASIG Vienna Insurance Group

Mădălina Constantin, Director PR și Marketing

PR@omniasig.ro / www.omniasig.ro / Aleea Alexandru, nr. 51, Sector 1, Bucureşti

Tel. 021.405.74.20, 0372.187.420

Toate comunicatele Comunicatul următor